Kuopion hiippakunnan lähetysjuhla Iisalmessa 31.8.-1.9.2024. Infosivu

Lähetysjuhlien infopiste sijaitsee kulttuurikeskuksen aulassa.

Infopiste on avoinna lauantaina klo 9.00-16.30.

Tapahtumapaikkojen osoitteet

Kulttuurikeskus, Kirkkopuistonkatu 9
Seurakuntatalo, Ilvolankatu 14b
Pyhän Ristin kirkko, Haukiniemenkatu 10b

Tapahtumapaikat ovat lähellä toisiaan, etäisyyttä n 100 metriä.

Ilmoittautuminen

Ryhmien osallistumisesta päivään pyydetään ennakkoilmoittautumista, jotta tiedetään alustavia osallistujamääriä ennakkoon. Lauantain ruokailua varten ilmoittautuminen on pakollinen. Ilmoittautumiaan pääsee tästä linkistä.

Ruokailu

Ruokailu on ruoan etukäteen tilanneille seurakuntatalolla lauantaina 31.8. klo 12.00-14.00 välisenä aikana. Ruoan hinta on 14€. Ruokalippuja voi tilata ennakkoon tapahtuman verkkosivuilta 15.8. mennessä. Etukäteen tilatut ruokaliput voi noutaa seurakuntaryhmittäin Lähetysjuhlien Infopisteelta kulttuurikeskukselta. Ryhmittäin tilatut ruokaliput laskutetaan ryhmittäin. Ruoan valmistaa ja tarjoilee Ylä-Savon ammattiopisto opiskelijatyönä.
Ruokalista: Broilerikiusaus (kasvisruokavalion tilanneille kasviskiusaus), vihersalaatti, punajuuri, leivät, juusto+kurkku, kotijuomat, marjakiisseli.

Lähetyskahvila

Lähetyskahvila on seurakuntatalolla lauantaina 31.8. klo 9.00-16.30 välisen ajan. Kahviloissa käy vain käteinen raha. Kahvion tuotto menee Iisalmen seurakunnan lähetytsemäntien tukemaan kohteeseen Keniaan. Lisätietoa kohteesta tästä linkistä.

Ensiapu

Ensiapupäivystys on lauantaipävänä klo 9.30-18.30 välisenä aikana. Ensiavun puhelinnumero on xxx xxxxxx. Kulttuurikeskukselle on järjestetty myös lepohuone apua tarvitseville.

Lähetyslämpiö

Lähetyslämpiössä pääsee tutustumaan lähetysjärjestöjen ja eri toimijoiden toimintaan ja materiaaleihin. Lähetyslämpiö sijaitsee Kulttuurikeskuksen lämpiössä ja on avoinna lauantaina klo 10–16.30.

Majoitus

Majoituksia voi tarvittaessa kysellä iisalmelaisista hotelleista ja majoituspalveluita tarjoavista yrityksistä mm. Golden Dome, Spa Hotel Runni, Sokos hotelli Koljonvirta ja Koljonvirta camping. Yhteystiedot löytyvät kyseisten yritysten verkkosivuilta.

Majoitustarjoukset Lähetysjuhlan aikaan:

Spa Hotel Runni: 55 € /vrk/hlö jaetussa kahden hengen huoneessa, 99 €/vrk/hlö yhden hengen huoneessa kylpylä tai kartanohotellissa. sis. aamiaisen ja vapaan Spa-osaston käytön Parvekelisä 20 €/ vrk Lisävuode 2hh:ssa 45 €/ kpl. Varaukset myyntipalvelu@spahotelrunni.fi / 040 6671846 (ark. klo 9–16). Tarjoushintaan oikeuttaa varauskoodi ”lähetysjuhla”

Hotelli Golden Dome: Classic 1hh 98 €/yö, Classic 2hh 111 €/yö, Superior 1hh 118 €/yö, Superior 2hh 131 €/yö. Kyseiset hinnat ovat voimassa vain Golden Domesta suoraan varattaessa (info@goldendome.fi/sales@goldendome.fi tai +358 752 9196). Varausta tehdessä tulee mainita osallistumisesta tähän kyseiseen tapahtumaan.

Original Sokos hotel Koljonvirta: Huonehinnat 115 € /1hh ja 135€ /2hh standard huoneessa. Huonehintoihin sisältyy runsas buffet aamiainen sekä asukassaunojen vapaakäyttö. Majoitusvaraukset suoraan hotellista:  puh. 010 7856 100 tai sales.peeassa@sok.fi. Mainitse varatessasi tunnus: BLÄHETYSJUHLA24, Nettisivun kautta www.sokoshotels.fi (valitse oikea kaupunki ja majoituspäivät), Varaustunnus BLÄHETYSJUHLA24 tulee syöttää kohtaan: Varauskoodit . Kiintiö on voimassa 30.7.2024 saakka.

Pyhäkoululaisten siunaus Etiopialaisessa kirkossa