Sanan- ja rukouksen illat

Sanan ja rukouksen illat keskittyvät sanan, rukouksen ja musiikin ympärille.  Illoissa on lyhyehkö alustus, käsittäen jonkin hengellisen teeman ja siihen liittyvää keskustelua. Aihe voi olla joko opillinen tai liittyä muuten hengelliseen elämään.

Iltaa valmistelee joukko vapaaehtoisia seurakuntalaisia. Jokaisessa illassa on vierailija esimerkiksi jostain kirkkomme herätysliikkeestä sekä Iisalmen seurakunnan omaa väkeä. Illan loppupuolella on mahdollisuus esirukouspalveluun. Esirukouspyynnöt voi esittää illassa tai ne voi toimittaa etukäteen illan vetäjälle. Virret ovat myös oleellinen osa iltaa ja sen teemaa.

Sanan ja rukouksen illat kokoontuvat syys- ja kevätkaudella joka toinen keskiviikko klo 18.00 seurakuntatalolla, Ilvolankatu 14b. Tarkempia tietoja illan aiheista ja vierailijoista saa Iisalmen Sanomien kirkollisista ilmoituksista, sekä näiden verkkosivujen Tapahtumat - osiosta.

Lisätietoja Olavi Raassina 0500 189246

Rukoilevat kädet.