Lapsen kädet ristissä.

Pyhäkoulut

Pyhäkoulu on lastenkirkko, paikka hiljentymiseen, juhlan kokemiseen ja raamatunkertomusten pohtimiseen yhdessä toisten lasten kanssa ja turvallisen aikuisen ohjauksessa. Pyhäkoulut ovat kaikille avoimia ja niihin voi tulla mukaan milloin vain.

Pyhäkouluja on erilaisia, tutustu ja tule mukaan!

Lastenohjaaja Janne Kiimalainen ottaa vastaan Pyhäkouluun liittyviä ilmoittautumisia, toiveita ja tiedusteluja.

Kirjepyhäkoulu

Kirjepyhäkoulu on eskarilaisten oma pyhäkoulu, jossa saa mukavaa pyhäkoulupostia kerran kuussa. Kirje sisältää kirkkovuoden teemoihin liittyvää lukemista ja puuhaa.

Kotipyhäkoulut

Kotipyhäkoulujen kokoontumisten ajankohdista lisää kertoo pyhäkoulunohjaaja, jonka yhteystieto löytyy pyhäkoulupaikan yhteydestä..

Runnilla, Kultavuorentie 22, joka kuukauden ensimmäinen sunnuntai klo 18. (tied. 040 5085 855)

Kotikylässä, Muilulla, Martikkalantie 3. (tied. 044 5121 882)

Hiekkalaatikkopyhäkoulut

Ehdota pyhäkoulupaikkaa tai kutsu pyhäkoulu kotiinne. Toiveita vastaanottaa lastenohjaaja Janne Kiimalainen.

lastenohjaaja
Ilvolankatu 14b