Kirkolliset ilmoitukset

Kirkolliset vk 17-18

Jumalanpalvelukset

Sunnuntai 28.4.

Messu klo 10 Kustaa Aadolfin kirkko, saarna ja liturgia Timo Dahlbacka, avustaa Henna Savela, Ruut Rauhala. Vastuuryhmä Gideonit Matti Virranta.

Sanajumalanpalvelus, Iskelmäkirkko klo 12 Pyhän Ristin kirkko, saarna ja liturgia Timo Dahlbacka, avustaa Henna Savela, Ruut Rauhala ja bändi. Vastuuryhmä Sirkku Muilu. Pystykahvit.

Viikkotapahtumat

Torstai 25.4.

Syödään yhdessä –yhteisöllinen ruokailu klo 11-12.30 srk-talolla. Tarjolla on nakkikeitto (myös kasvisvaihtoehto) ja munkkikahvit. Aterian hinta 5e, alle kouluikäisten ruokailu on ilmainen. Hartaushetki yläsalissa klo 10.30. Olet tervetullut hiljentymään sekä ruokailemaan ja seurustelemaan yhteisen pöydän äärelle.

Lauantai 27.4.

Kansallisen veteraanipäivän juhlajumalanpalvelus klo 10 Pyhän Ristin kirkko, saarnaa Jouko Pennanen, liturgia Henna Savela, Hannu Virpi, mukana Edvin Laineen koulun Piccolokuoro. Pääjuhla klo 12 kulttuurikeskuksella.

Osia Messias-oratoriosta solisteille, kuorolle ja orkesterille klo 15 Kustaa Aadolfin kirkko. Messias-kuoro, solisteja sekä Ylä-Savo Sinfonietta, joht. Rauno Tikkanen. Liput 20e.

Maanantai 29.4.

Miesten raamattupiiri klo 18 seurakuntatalon kappelissa.

Tiistai 30.4.

Kirjoittajapiiri Sulka klo 17 seurakuntatalon Olkkarissa. Aiheen Vappu/Vappuaatto. Tervetuloa!

Keskiviikko 1.5.

Seurakunnan lähetysemäntien leipomia munkkeja ja simaa myynnissä Iisalmen torilla Vappuna 1.5. kello 10 alkaen. Tuotto lähetysemäntien kohteeseen Keniaan orpolapsityöhön.

Vapun aamun hartaushetki klo 12 Pyhän Ristin kirkko, Henna Savela, Hannu Virpi.

Sunnuntai 5.5.

Messu klo 10 Kustaa Aadolfin kirkko, saarna ja liturgia Anne Pulkka, Ruut Rauhala. Anna-Maija Kokkosen vastuuryhmä. Kirkkokahvit.

Messu klo 12 Pyhän Ristin kirkko, saarna ja liturgia Anne Pulkka, avustaa Anu Backman, Ruut Rauhala.

Hartaus

Osallistu hartaushetkeen missä ja milloin sinulle sopii. Sairaalapastori Kristiina Turkki on tehnyt kaikkiaan kolmetoista Kristiina-papin hartautta, jotka löytyvät Iisalmen seurakunnan YouTubesta ja myös etusivun kautta www.iisalmenseurakunta.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähetys

Lähetyskirppu avoinna ma-pe klo 10-14 ja la klo 10-13.

Lähetyskirppu suljettu ke 1.5.-24

Lähetyskirppu on mukana pe 3.5. Yhen illan jutussa, jolloin Lähetyskirppu on avoinna kello 20 saakka.

Tulevia tapahtumia

Su 12.5. Medialähetys Sanansaattajien lähetyspyhä. Kello 12 Messu Pyhän Ristin kirkossa, saarna Seija Uimonen Sansasta. 13.15 kirkkokahvit seurakuntatalolla, jossa vapaaehtoinen kahvimaksu Iisalmen seurakunnan Sansan kohteeseen mediatyöhön Lähi-Idässä. 13.30 lähetystilaisuus seurakuntatalolla, Seija Uimonen kertoo Sansan työstä ja kolehtikohteesta

Kuulutukset

Avioliittoon kuulutetut, vihityt, kastetut ja kuolleet.

Kastetut: Charlotta Helmi Emilia Kangastie, Salla Martta Eveliina Inkeroinen, Väinö Eino Pietikäinen

Avioliittoon kuulutetut: -

Avioliittoon vihityt: -

Kuolleet: Aune Inkeri Heide 73 v, Eero Paavali Karppinen 69 v, Kari Veikko Erik Vainikainen 57 v, Jere Joonas Huttunen 37 v. Kuopion Männistön srk