Alttaritaulu, urut ja kirkon muu koristelu

Basilikatyylistä kirkkoa koristaa Uuno Eskolan italialaisesta mosaiikista valmistettu alttaritaulu Kristus ristillä vuodelta 1954.

Katoksellisessa saarnastuolin pyöreässä korissa on taiteilija Yrjö Rosvallin tekemät evankelistojen ja niiden vertauskuvien korkokuvat.

Kirkossa käytetään edelleen pitkäperjantaina Laila Karttusen suunnittelemaa, mustasta sillasta ja palttinasta, kultalangalla kirjailtua andependiumia vuodelta 1934. Nykyisin käytössä olevat kellokasukat ovat  rovasti Pentti Rönkön vuonna 1989 lahjoittamat.

Nykyiset urut on valmistanut Urkurakentamo Veikko Virtanen v. 1992. Niissä on 32 äänikertaa kahdella sormiolla ja jalkiolla. Disposition on laatinut diplomiurkuri Eero Väätäinen, ja soinniltaan urut edustavat pohjoismaista romantiikkaa.

Kuvassa alttaritaulu, jossa Jeesus ristiinnaulittuna.
Kuvassa valkoinen kirkkosali ja seurakuntaa koolla.