Tiekirkko Iisalmessa

Tiekirkkotoiminta on valtakunnallista toimintaa. Iisalmessa Tiekirkkona on perinteisesti ollut 1700 -luvulla rakennettu kaunis ristipuukirkko, Kustaa Aadolfin kirkko. Kirkko sijaitsee kaupungin pohjoispuolella vanhan 5-tien varrella, osoitteessa Kirkkotie 20.

Kustaa Aadolfin kirkko avoinna kesällä 2023

Kirkko ja kirkkomuseo ovat auki ajalla 6.6.-11.8.2023. Kirkko on auki ma-pe klo 10.00-18.00, ei kuitenkaan juhannusaattona perjantaina 23.6.2023. Paikalla tiekirkko-opas.

Voit myös tutustua tarkemmin Kustaa Aadoflin kirkkoon ja sen historiaan.

Seurakunta palkkaa Tiekirkkoon kaksi opasta kesän ajaksi, lisäksi oppaina ovat toimineet paikallisen Ylä-Savon opaskerhon koulutetut oppaat.

Virtuaaliesittely

Voit tutustua Kustaa Aadolfin kirkkoon virtuaalikierroksellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (virtualtours.rvn-consulting.fi/)

Tiekirkot

Tiekirkot ja niiden aukioloajat sekä tietoa periaatteista ja toiminnasta löydät valtakunnallisilta Tiekirkko-sivuilta.