Iisalmessa ruoka-apua jatkossa myös iltaisin

Iisalmen yhteinen ruoka-apu aloittaa kauppojen lahjoittamien päiväystuotteiden jakelun myös iltaisin. Iltajakelu järjestetään ensimmäisen kerran pe 6.3. klo 19–20, ja jatkuu joka perjantai-ilta samaan aikaan Iisalmen Vapaakirkon tiloissa (Savonkatu 19 A).
Ruoka-apu on tarkoitettu ensisijaisesti niille, jotka eivät pääse päiväaikaan maanantaijakeluun työn, opiskelun tms. vuoksi. Maanantaijakelu jatkuu ennallaan samoissa tiloissa klo 12.15 alkaen.

Iltajakelun yhteydessä järjestetään myös hengellisten laulujen karaokeilta, joka alkaa joka viikko klo 18. Illassa mahdollisuus laulaa karaokessa hengellisiä lauluja, kuunnella tai jutustella toisten kanssa kahvikupposen äärellä. Karaokeillan järjestää Vapaakirkko.

Lisätietoja,

Iisalmen seurakunta, johtava diakoniaviranhaltija Anne Pulkka, 044 7335 223, anne.pulkka@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Mon Mar 02 14:29:00 EET 2015