Ystävänpäivänä rusettiluistellaan kirkkoaukion ulkojäällä

Iisalmen seurakunta järjestää ystävänpäivänä 14. helmikuuta kello 18 rusettiluistelu-tapahtuman kirkkoaukion ulkojäällä (Savonkatu). Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton.

Rusettiluistelussa osallistujille jaetaan oma, kaulaan ripustettava rusetti, jossa on numero. Luistellessa muiden luistelijoiden joukosta tulee löytää omaa, arvottua rusettinumeroa vastaava pari, jonka kanssa voi halutessaan luistella yhdessä. Tapahtumaan voi myös osallistua ilman luistimia ja tulla viihtymään ulkoilmaan muuten vain nauttien hyvästä seurasta ja musiikista.
-Tapahtuman tarkoitus on koota ihmisiä yhteen ystävänpäivän merkeissä, kertoo Iisalmen seurakunnan lähetyssihteeri Menni Nousiainen ja jatkaa: -Rusettiluistelu on leikkimielinen tapahtuma, jossa tuntemattomienkin on helppo tavata uusia ihmisiä. Samalla haluamme muistuttaa myös kaukana asuvistamme ystävistä ympäri maailman.
Iisalmen seurakunta tarjoaa tapahtumaan osallistujille lämmintä mehua. Tapahtumalla on pakkasraja -16 astetta.

Lisätietoja: Iisalmen seurakunta, lähetyssihteeri Menni Nousiainen, 044 7335 226, menni.nousiainen@evl.fi

Mon Feb 06 15:59:01 EET 2017