Helatorstai kutsuu viettämään yhteistä kevään juhlaa

Helatorstaita 25.5. vietetään koko perheen tapahtumassa Iisalmen torilla kello 10 alkaen. Tarkoitus on koota ihmiset yhteiseen pöytään reformaation merkkivuoden hengessä viettämään yhteistä kevätjuhlaa.

Ehtoollisjumalanpalvelus alkaa kello 10. Mukana ovat seurakuntakuoro, kirkkokuoro ja lapsikuoro. Yhdessä lauletaan tuttuja virsiä. Seurakunta jakaa osallistujille virsikirjoja, jonka voi ottaa omakseen ja viedä kotiin.

Jumalanpalveluksen jälkeen ”Martti Luther” lukee ja naulaa torille tuotuihin oviin iisalmelaisten kirjoittamia teesejä aiheesta "Mitä odotan kotiseurakunnaltani". Tule ja kirjoita oma teesisisi paikan päällä!  Tapahtumassa Iisalmen seurakunnan kerhoukit järjestävät mukavaa ohjelmaa lapsille.

Yhteisen, pitkän pöydän ääressä nautitaan kirkkokahvit pöytäpuheiden kera. Pidämme yhdessä huolta luomakunnastamme ja säästämme luontoa, halutessaan kirkkoväki voi ottaa mukaan oman kahvimukin.

Ehtoollisjumalanpalveluksessa saarnaa Kati Ahomaa, liturgia Janne Bovellan, avustavat Anu Backman ja Heli Heikkinen, kanttorina Hannu Virpi ja Martti Rytkönen. Vastuuryhmä henkilökunta, seurakuntaneuvosto ja vapaaehtoiset.

Lämpimästi tervetuloa viettämään helatorstaita yhdessä koko perheen kera Iisalmen torille!

Lisätietoja, kirkkoherra Janne Bovellan, 044 7335 200, janne.bovellan@evl.fi

2017-05-11 10:07:00.0