Pop up -hiekkalaatikkopyhäkoulu tulee leikkikentille Iisalmessa

Iisalmen seurakunta järjestää kesäkuussa Pop up -hiekkalaatikkopyhäkouluja leikkikentillä ympäri Iisalmea. Kaikille avoimissa hiekkalaatikkopyhiksissä toteutetaan yhdessä lasten kanssa joku Raamatun kertomuksista.

Pop up –hiekkalaatikkopyhäkoulut alkavat tiistaina 6. kesäkuuta kello 9.30 Pihlajaharjun leikkikentältä. Pyhis kestää noin 20 min ja ensimmäisenä Raamatun kertomuksena kuullaan Pietarin kalansaalis, joka toteutetaan yhdessä lasten kanssa.

Kesäkuussa hiekkalaatikkopyhäkouluja pidetään kaupungin eri leikkikentillä toiveiden mukaan. Vanhemmat, perhepäivähoitajat ja muut lasten kanssa kesäpäiviä viettävät aikuiset voivat toivoa etukäteen, missä ja milloin hiekkalaatikkopyhiksiä voisi olla. Toiveita vastaanottaa lapsityönohjaaja Riitta Kauhanen puhelinnumerossa 044 7335 227 ja sähköposti riitta.kauhanen@evl.fi.

Hiekkalaatikkopyhiksiin voi osallistua ilman ennakkoilmoittautumista. Viikoittain vaihtuvan Pop up-pyhiksen ajan ja paikan löydät verkosta www.iisalmenseurakunta.fi/pyhakoulut

Lisätietoja, lapsityönohjaaja Riitta Kauhanen, 044 7335 227, riitta.kauhanen@evl.fi

Tue May 16 11:04:03 EEST 2017