Retki Pietariin ja Viipuriin 14.9 – 17.9.2017

Matkan kohteina mm. Inkerin kirkon keskus, Iisakin kirkko ja Pietari-Paavalin kirkko ja muita nähtävyyksiä. Teemme myös vierailun Dikoni-katulasten päiväkotiin. Ilmoittaudu mukaan 14.7. mennessä.

Lähde kanssamme Pietariin ja Viipuriin 14.9 – 17.9.2017

Matkakohteet:  Kiertoajelua Pietarin miljoonakaupungissa. Tutustuminen Inkerin kirkon keskukseen ja Marian kirkkoon. Käynti Iisakin kirkossa. Viipurissa tori, pyöreätorni, kauppahalli, Pietari-Paavali kirkko ja Dikoni- katulasten päiväkoti. Suomeen palaamme kaunista Terijoen rantatietä pitkin su. 17.9.2017.

Matkaoppaana mukana koko matkan ajan on venäjää puhuva diakonissa Maija Antikainen. Lisäksi mukana on matkan järjestäjänä Kiuruveden seurakunnan lähetyssihteeri Virpi Luotolampi.

Majoituspaikat: Keltossa, Inkerin kirkon teologinen instituutti 2 yötä. Viipurissa hotellissa 1 yö. Kuljetuksesta vastaa Pielalinja Oy, matkan lähtö ja saapumispaikka on Iisalmi.

Hinta: 339€/hlö. Yöpymiset 2 hengen huoneissa. Hinta sisältää matkat, majoituksen, aamupalat ja viisumin. Matkalaisen omaksi kustannukseksi muodostuvat: voimassa oleva passi (passin täytyy olla voimassa 6 kk matkan jälkeen), matkavakuutus, ruokailut (ruokapaikat valittu valmiiksi) n. 10 – 15€/hlö/ruokailu (lounas,päivällinen) ja välipalat, sekä tarvittavat rokotukset. Linja-auto on koko ajan mukana matkalla.

Matkan maksamisen eräpäivä on 28.7.2017, lasku ja matkakirje tulevat postin kautta jakeluna jokaiselle matkalle ilmoittautuneelle. Ilmoittautumisen jälkeen perumiset vain lääkärintodistusta vastaan.

Ilmoittautuminen 14.7.2017 mennessä Virpi Luotolampi 0400 981 071 tai virpi.luotolampi@evl.fi. Mukaan mahtuu 18 ilmoittautunutta.

Matkan järjestää Iisalmen rovastikunnan lähetystyöryhmä.

Thu Jun 29 09:45:00 EEST 2017