Körttiseurat Koljonvirran leirintäalueella

Körttiseuroihin kokoonnutaan tulevana sunnuntaina klo 18 laulamaan yhdessä Siionin virsiä ja kuulemaan sanaa luonnonkauniin Koljonvirran maisemissa.

Tulevan sunnuntain kirkollisena teemana on totuus ja harha. Erottaakseen harhan ja totuuden toisistaan on kristittyjen kamppailtava joka päivä. Jumalan tunteminen ja anteeksiannossa eläminen ohjaavat meitä pysymään oikealla elämän tiellä. Tämä tie vie meidät myös pelastukseen ja ikuiseen elämään.​

Körttiseuroissa on mahdollisuus kuulla sanaa, laulaa yhdessä virsiä ja tulla myös pohtimaan mitä Jumalan lahjat ovat, ja kuinka niitä on hoidettava. Körttiseuroissa kuullaan puhujina kirkkoherra Olli Kortelaista Varpaisjärveltä, pastori Juha Heikkilää Lapinlahdelta, pastori Maili Kuivalaista Rautalammilta ja kirkkoherra Janne Bovellania Iisalmesta.

Körttiseuroihin ovat kaikki tervetulleita ja tilaisuuteen on vapaa pääsy. Seurat vietetään su 6.8. klo 18 alk. Koljonvirran leirintäalueella, Ylemmäisentie 6. Seuroissa pidetään arpajaiset ja kolehti kerätään Aholansaaren hyväksi. Myös kahvia on tarjolla oma kustanne hintaan leirintäalueen yrittäjien hyväksi. Tilaisuuden järjestävät Herättäjä yhdistyksen paikallistoimikunta ja Iisalmen seurakunta.

Wed Aug 02 09:45:01 EEST 2017