Seurakunnan tapahtumat näkyville K-Citymarkettiin

Iisalmen seurakunta ottaa tapahtumaviestinnässään käyttöön sähköisen infonäytön. Tavoitteena on kertoa seurakunnan tapahtumista siellä missä ihmiset ovat.
Lastenkirkko 2501_0930_aloitus vk 3_S.png

Iisalmen seurakunnan tapahtumia näyttävä infonäyttö löytyy Iisalmen K-Citymarketin pääaulasta, sisääntulon vierestä. Infonäytössä eli ”isossa tv-ruudussa” pyörii automaattisesti seurakunnan tulevia tapahtumia ja kerhoja. Päivitys tapahtuu automaattisesti verkon yli seurakuntayhtymän viestinnän toimesta.

Seurakunta haluaa olla siellä missä ihmisetkin ja toteuttaa monikanavaista viestintää. Monikanavaisella viestinnällä tarkoitetaan viestintää, jossa viestejä lähetetään kohderyhmä kohtaisesti, useita eri kanavia hyödyntäen.

Teknisen ratkaisun on toteuttanut ITC-Solution Group Iisalmesta.

Lisätietoja,

Ylä-Savon seurakuntayhtymä, vastaava tiedottaja Hanna Lehtonen, 044 7335 290, hanna.l.lehtonen@evl.fi

K-Citymarket Iisalmi, kauppias Harri Piipponen, 010 537 9800, harri.piipponen@citymarket.fi

ITC-Solution Group, myyntipäällikkö Timo Liimatainen, 010 525 1722, timo.liimatainen@itc-solution.fi