Jouluruokailu vähävaraisille lapsiperheille

Iisalmen Ravintola Raatihuoneella järjestettiin lauantaina 22.12.2018 iisalmelaisille vähävaraisille lapsiperheille suunnattu ilmainen jouluruokailu. Tapahtuman mahdollisti Olvi-säätiö.
Vähävaraisten lapsiperheiden jouluruokailu 2018_Photo by JESHOOTS.COM on Unsplash_M.jpg

Tapahtuman tarkoitus oli antaa kaikille lapsiperheille mahdollisuus yhteiseen jouluruokailuun ilman taloudellisia paineita.

Tilaisuudessa tarjoiltiin jouluateria yhteensä 140 lapselle, nuorelle ja aikuiselle. Perheet kutsuttiin tilaisuuteen etukäteen Iisalmen seurakunnan diakoniatyön toimesta. Tukea vanhemmille ry haki tapahtumaan avustusta Olvi-säätiöltä ja apuraha myönnettiin.

Jouluruokailu järjestettiin Iisalmessa nyt toisen kerran. Vähävaraisille lapsiperheille suunnattuja tilaisuuksia on järjestetty Iisalmessa jo useita.

Tapahtuman järjestivät yhteistyössä Iisalmen seurakunta, Ravintola Raatihuone ja Tukea vanhemmille ry.

Lisätietoja, Tukea vanhemmille ry, Hanna Lehtonen, 0400 123407, hanna.lehtonen@tukeavanhemmille.fi

2018-12-22 13:00:00.0