Tunnelmallinen kevätkonsertti soi Iisalmen Pyhän Ristin kirkossa

Seeli Toivio ja Pauliina Hyry esittävät noin tunnin mittaisessa konsertissa hienon kattauksen rakastetuimpia sävellyksiä. Konserttiin on vapaa pääsy.
pienempi koko_Duo Toivio-Hyry.jpg

Iisalmen Pyhän Ristin kirkossa sunnuntaina 5.5. klo 19.00 kuullaan kahden taitavan muusikon tulkintoja mm. J.S. Bachin, Toivo Kuulan, Oskar Merikannon ja Franz Schubertin teoksista. Lahtelainen sellisti-laulaja Seeli Toivio ja Espoon Leppävaaran kanttori, urkutaiteilija Pauliina Hyry esittävät noin tunnin mittaisessa konsertissa hienon kattauksen rakastetuimpia sävellyksiä. Seeli Toivio laulaa mm. Oskar Merikannon Oi muistatko vielä sen virren, Kuulan Ave Marian ja Lindbergin Taalainmaan vanhan virren. Sello soi mm. J.S. Bachin sellosarjaa ja Järnefeltin Kehtolaulua. Pauliina Hyry on sekä urkujen että pianon ääressä. Taiteilijat juontavat konsertin. Konserttiin on vapaa pääsy, käsiohjelma 5e. Tervetuloa lämpimästi.

Lisätietoa: kanttori Hannu Virpi, hannu.virpi@evl.fi, p. 044 733 5251

2019-04-26 09:22:00.0