Kirkkoherraehdokkaiden paneelikeskustelu toukokuussa

Iisalmen seurakunnan uuden kirkkoherran valinta on nyt siinä vaiheessa, että ehdokkaat ovat valmiina julkiseen paneelikeskusteluun ja seurakuntaneuvoston haastatteluihin. Paneelikeskustelu ja haastattelut toteutetaan toukokuun aikana. Uusi kirkkoherra on tiedossa kesällä.

Iisalmen srk uutinen kuva verkko_21_THUMB.png

Iisalmen seurakunnan kirkkoherran virkaa haki määräaikaan mennessä neljä hakijaa. Hakijat ovat kirkkoherra Pirkko Hänninen Hyrynsalmelta, rovasti Kimmo Kivelä Kuopiosta, kirkkoherra Sanna Komulainen Keminmaalta ja pastori Pirkko Olanterä Lapinlahdelta.

Tervetuloa seuraamaan paneelikeskustelua

Kaikille avoin kirkkoherraehdokkaiden paneelikeskustelu järjestetään ma 27.5.2019 klo 17.00 alkaen Luma-keskuksella (Savonkatu 5). Tilaisuus alkaa kahvitarjoilulla ja paneelikeskustelu klo 17.30.

Mitä sinä haluaisit kysyä kirkkoherraehdokkailta paneelikeskustelussa? Lähetä kysymyksesi etukäteen 20.5. mennessä verkkosivuilta löytyvällä verkkolomakkeella.

Uusi kirkkoherra on tiedossa kesällä

Iisalmen seurakunnan seurakuntaneuvosto haastattelee ehdokkaat toukokuussa ja valitsee uuden kirkkoherran välillisellä vaalilla 25.6.2019 järjestettävässä kokouksessaan.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, vt. kirkkoherra Martti Sallinen, 044 7335 200, martti.sallinen@evl.fi

2019-04-29 14:59:00.0