Iisalmen seurakunnalta 1 500 euroa Yhteisvastuulle

Iisalmen seurakunta lahjoittaa 1 500 euroa Yhteisvastuulle. Lahjoitussumma kerättiin kokoon Elävä Ylä-Savo messuilla järjestetyn tempauksen kautta.

Kuva_Iisalmen seurakunnalta lahjoitus Yhteisvastuulle_S.jpg

Kuvassa Iisalmen seurakunnan lastenohjaaja Jaana Lappalainen Elävä Ylä-Savo messuilla näyttäen, että tässä vaiheessa lahjoitussumma oli vasta puolessa välissä.

Iisalmen seurakunta osallistui huhtikuussa Olvi-hallilla järjestetyille Elävä Ylä-Savo kevätmessuille, jossa messukävijöille järjestettiin pieni lahjoitustempaus. Kävijöitä pyydettiin osallistumaan pieneen kyselyyn, jossa jokainen vastaaja pääsi samalla tekemään hyvää ja kartoitti vastauksellaan Yhteisvastuulle lahjoitettavaa lahjoituspottia. Maksimisumma oli 1 500 euroa ja tavoite saavutettiin hienosti. Iisalmen seurakunta kiittää kaikkia messuille osallistuneita ja vastaajia – yhdessä teemme hyvää!

Suomessa vuoden 2019 yhteisvastuuvaroin tuetaan vähävaraisten lasten ja nuorten opiskelua.

Lisätietoja, Ylä-Savon seurakuntayhtymä, vastaava tiedottaja, Hanna Lehtonen, 044 7335 290, hanna.l.lehtonen@evl.fi

Fri May 10 12:55:00 EEST 2019