Mikä ihmeen seurakuntaviikko? Avaa tänään maanantaina kello 13 taajuus 106,3 MHz tai kuuntele lähetys nettiradiosta

Radio Sandelsissa kuultiin lauantaina ensi sunnuntaina alkavasta Seurakuntaviikosta 20.-27.10. Puolipäivänen -ohjelmassa laulaa luritettiin myös iskelmiä Syntisen virsikirjasta. Pappimme Pirkko Olanterä vieraili radioaalloilla Reijo Gladin jututtamana.
Nettiradio_banneri_vihreä play_tutki uskoa linkki_THUMB.png

Radio Sandelsin Päivänpuolinen -ohjelman toisella tunnilla pappimme Pirkko Olanterä piipahti kertomassa ensiviikolla vietettävästä Seurakuntaviikosta. Seurakuntaviikko tuo Iisalmeen matalan kynnyksen tapahtumia, joihin kaikki ovat tervetulleita.

Radio Sandelsin lähetyksessä innostuttiin myös laulamaan. Seurakuntaviikolla vietetään Syntisen virsikirjan lauluiltaa sunnuntaina 20.10. klo 18 alkaen seurakuntatalolla. Näitä lauluja laulettiin myös radioalloilla viime lauantaina.

Kuuntele lähetys tänään maanantaina 14.10. klo 13.00.

Avaa Radio Sandels taajuudelta 106,3 MHz tai nettiradio tästä linkistä

Lähetys on tallenne viime lauantaina 12.10. kuullun Päivänpuolinen ohjelman toiselta tunnilta.

Seurakuntaviikon 20.-27.10. kaikki tapahtumat näet tästä linkistä

2019-10-14 09:56:00.0