Kristiina Nordman kehottaa naisia hellittämään

Iisalmen seurakunnan Naistenpäivien 8.-9.2.2020 teemaksi on noussut kehotus ”Hellitä vähän, sisko”.  Puhujavieraaksi saapuu Kristiina Nordman, jonka sydämenasia on rohkaista ihmisiä näkemään kaunis itsessään ja elämään sellaista Jumalan tarkoittamaa elämää, johon mahtuvat niin omat kuin toisten tarpeet.
Lukkari_S.jpg

Kristiina Nordman, Kansan Raamattuseura

Riittämättömyyden tunteet ovat monille naisille tuttuja seuralaisia. Joskus on hyvä pysähtyä miettimään oman elämänsä tärkeysjärjestyksiä ja sitä, mihin ja miten haluaa elämänsä käyttää. Arki on täynnä pieniä valintoja.

- Älä yritä olla niin täydellinen! Jos hellität vähän ja uskallat välillä hutiloida, olet paremmalla tuulella ja nautit enemmän elämästäsi, muistuttaa Kristiina.

Kristiina Nordman on teologi, joka toimii kouluttajana Kansan Raamattuseurassa. Hänen sydämenasianaan on rohkaista ihmisiä näkemään kaunis itsessään ja elämään sellaista Jumalan tarkoittamaa elämää, johon mahtuvat niin omat kuin toisten tarpeet.

Nordman vetää kolme alustusta ja työskentelyä Naistenpäivillä lauantaina 8.2. klo 10-16 Lippuniemen seurakuntakodilla. Sunnuntaina 9.2. hän saarnaa Pyhän ristin kirkon messussa klo 10 ja on mukana päivätilaisuudessa seurakuntatalolla.

Naisten päivät on tarkoitettu kaikille kiinnostuneille. Tarkempi ohjelma iisalmenseurakunta.fi

Lisätietoja: Naisten päivät 8.-9.2.2020 ja pastori Pirkko Olanterä 044 7335 249 tai pirkko.olantera@evl.fi

Fri Jan 17 14:00:00 EET 2020