Jouluavustuksia jaettiin yli kolmelle sadalle lapsettomalle pariskunnalle ja yksinäiselle

Harvemmin auttamisen kohteeksi pääsevien ryhmien valitseminen jouluavustusten kohteeksi sai paljon kiitosta ja runsaasti lahjoituksia.

Iisalmen seurakunta_kiitos_diakoniatyö_lukkari_S.jpg

Iisalmen seurakunnan diakoniatyö jakaa vuosittain jouluavustuksia avustusmäärärahojen ja mahdollisesti saatavien lahjoitusten turvin. Lahjoituksia kertyi tänä vuonna niin runsaasti, että jouluavustuksia pystyttiin jakamaan yli kolmelle sadalle hakijalle.

”Linjasimme tänä jouluna niin, että kohdennamme avustukset yksinäisille ja lapsettomille pariskunnille. Yllättävää kyllä, tästä tuli kiitosta kautta linjan: niin yksinäisiltä kuin perheellisiltäkin sekä yhteistyötahoilta. Monet totesivat, että hyvä näin.” - johtava diakoniaviranhaltija Anne Pulkka Iisalmen seurakunta

Lahjoituksia tuli SPR:ltä, nimettömiltä lahjoittajilta, yksityishenkilöiltä, yhteisöiltä, Lions Club Iisalmelta, Martoilta, HalpaHallilta ja K-rauta Masalta. HalpaHallin ja K-rauta Masan tekemät lahjoitukset kohdistetaan lapsiperheisiin lahjoittajien toiveiden mukaisesti ja ne jaetaan tänä vuonna eli 2020.

Iisalmen seurakunnan diakoniatyö kiittää kaikkia lahjoittajia lämpimästi lahjoituksista, jotka tekivät mahdolliseksi jakaa joulumieltä niin monelle avun tarvitsijalle.

Lisätietoja: Iisalmen seurakunta: johtava diakoniaviranhaltija Anne Pulkka, 044 733 5223anne.pulkka@evl.fi tai diakoniaviranhaltija Raija Autio 044 733 5224raija.autio@evl.fi

Fri Jan 17 14:12:00 EET 2020