Piispansauva –tapahtuman järjestäminen siirtyy eteenpäin viime metreillä

Tapahtuma järjestetään Iisalmessa toisena ajankohtana, josta ilmoitetaan myöhemmin.

Iisalmen srk uutinen kuva verkko.png

Piispansauvasta ei kisata tulevana keskiviikkona 18.3. Iisalmessa koronavirustartuntojen hillitsemiseksi. Piispansauva –tapahtuman koko ohjelma on peruttu. Tapahtumaan oli ennakkoilmoittautunut 157 osanottajaa ympäri Kuopion hiippakunnan aluetta. Piispansauva –tapahtuma järjestetään Iisalmessa myöhemmin sitten, kun yleisötapahtumien järjestäminen on jälleen mahdollista.

Valmistelut tapahtuman osalta olivat aivan viime metreillä. Haluammekin tässä välittää kiitoksemme tehdystä työstä yhteistyökumppaneille eri paikkakunnilla. Työ ei ole mennyt hukkaan, tehdään yhdessä hyvä tapahtuma sitten, kun se on turvallisesti mahdollista.” kertoo diakoniatyöntekijä Ritva Mustonen Iisalmen seurakunnasta.

Iisalmessa tapahtumaa ovat olleet järjestämässä Iisalmen seurakunta, Iisalmen Työvoimayhdistys ry, Päiväkeskus Pysäkki ry ja Iisalmen Mielenterveystuki ry.

Lisätietoja: Iisalmen seurakunta, diakoniatyöntekijä Ritva Mustonen p. 044 7335 221, ritva.mustonen@evl.fi ja diakoniatyöntekijä Anu Naakka p. 044 7335 225, anu.naakka@evl.fi

2020-03-16 16:16:34.0