Iisalmen seurakunta jakaa kesän ruokakasseja vähävaraisille lapsiperheille

Iisalmen seurakunta jakaa kesän ruokakasseja vähävaraisille lapsiperheille Lippuniemen seurakuntakodin (Kiviahonkatu 18) pihalla maanantaina 15.6 klo 16.00-18.00 tai niin kauan, kun kasseja riittää. Ruokakasseja on varattu 100:lle lapsiperheelle.

Erilaisia leipiä EU:n ruoka-avun jakotilaisuudessa.

Noudatamme jaossa edelleen koronapandemiaan liittyviä turvallisuusohjeita. Kävellen paikalle saapuvat odottavat omaa vuoroaan parkkipaikalla, niin että jonoa ei muodostu. Jokaisen osallistujan tulee huolehtia turvallisesta välimatkasta (ainakin 2 metriä) toisiin tartuntojen ehkäisemiseksi. Autolla saapuvat odottavat omaa vuoroaan autossa. Työntekijä tuo kassin auton viereen. Ruokakassit pyritään antamaan hakijoille siten, että kosketusta vältetään. Paikalle toivotaan vain yhtä hakijaa perheestä. Paikalle ei pidä tulla sairaana.

Lisätietoja:

Vs. Johtava diakoniaviranhaltija Tanja Reinikainen p. 044-7335 228