Ylä-Savon SOTE kuntayhtymän tarjoaminen koronavirusmaskien jakelu vähävaraisille Iisalmessa

Koronavirusmaskeja jaetaan vähävaraisille Iisalmen seurakunnan Ruoka-apu tapahtumassa maanantaisin ja niitä saa nyt myös Iisalmen sosiaalikeskukselta.

Iisalmen srk uutinen kuva verkko-1.png

(Tiedotetta päivitetty 29.10.2020)

Jakelu

• Ruoka-apu -tapahtuman yhteydessä maanantaisin klo 10-11 Lippuniemen seurakuntakodilla (Kiviahonkatu 18).
  • Iisalmen sosiaalikeskus ma–pe klo 9–15 (Virrankatu 2)

Koronavirussuojamaskit on tarkoitettu Iisalmen alueen vähävaraisille asukkaille. Maskit ovat Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) suosituksen mukaisia maksuttomia koronavirusmaskeja. Jaettavat suojamaskit ovat kangasmaskeja, jotka pestään 60 asteen pesussa. Maskin mukana jaetaan sen käyttö- ja pesuohje.

Ruoka-apu -tapahtumat

Katso tapahtumakalenteri tästä

Iisalmen sosiaalikeskus

Siirry Iisalmen sosiaalikeskusken sivulle tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Yhteydenotot:

Iisalmen seurakunta: vs. johtava diakoniaviranhaltija Tanja Reinikainen, tanja.reinikainen@evl.fi, 044 7335 228.

Ylä-Savon SOTE kuntayhtymä: 040 712 6992, sosiaalityo.palveluohjaus@ylasavonsote.fi

Thu Aug 27 14:07:00 EEST 2020