Yhteyspäivät ensimmäistä kertaa Iisalmessa

Iisalmessa järjestetään ensimmäistä kertaa yhteiskristilliset Yhteyspäivät tulevana sunnuntaina 10. huhtikuuta. Tarkoitus on koota yhteen kristittyjä eri kirkkokunnista, evankelis-luterilaisesta kirkosta sekä sen herätysliikkeistä.

Yhteyspäivä järjestetään sunnuntaina 10.4.2016 ja tilaisuus alkaa yhteisellä sananjumalanpalveluksella klo 10.00 Pyhän Ristin kirkossa. Sananjumalanpalveluksessa saarnaa pastori Charles Shaheen Iisalmen Helluntaiseurakunnasta ja liturgina toimii kirkkoherra Janne Bovellan. Tekstinlukijana on arkkimandriitta Herman Iisalmen ortodoksisesta seurakunnasta.

Tilaisuuden jälkeen on maksuton ruokailu ja kahvit seurakuntatalon (Ilvolankatu 14b) alasalissa. Päivätilaisuus on ruokailun jälkeen seurakuntatalon yläsalissa, jossa mukana ovat Iisalmen Helluntaiseurakunnan, Vapaaseurakunnan, Ortodoksisen ja Luterilaisen seurakunnan edustajat, jotka käyttävät puheenvuoron tilaisuudessa.

Idea Yhteyspäivien järjestämiseen lähti Lapinlahden seurakunnasta, jossa päiviä on järjestetty jo
vuodesta 2004 lähtien.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, kirkkoherra Janne Bovellan, 044 7335 200, janne.bovellan@evl.fi

2016-04-04 13:20:01.0