Iisalmen seurakunnan Suurella Sydämellä – verkkopalvelu avautui

Iisalmen seurakunnan vapaaehtoistoiminnan erilaiset vapaaehtoistehtävät on nyt koottu Suurella Sydämellä-verkkopalveluun. Hyvän tekeminen on nyt entistä helpompaa, sillä verkkopalvelussa kuka tahansa voi ilmoittautua vapaaehtoistyön tehtäviin, joko kertaluonteisesti tai pidemmäksi ajaksi. Sivuston kautta voi myös ilmoittaa avun tarpeestaan anonyymisti.

Vapaaehtoiset toimivat seurakunnassa esimerkiksi avustajina, ohjaajina, tukihenkilöinä, kirpputoreilla myyjinä, talkoolaisina ja monissa muissa tehtävissä. Vapaaehtoiset ovat seurakunnalle suuri voimavara ja nyt Iisalmen seurakunta tarjoaa entistä laajempaa mahdollisuutta osallistua vapaaehtoistoimintaan, koulutuksiin sekä tietenkin myös vapaaehtoisten yhteisiin iltoihin.

Suurella Sydämellä on koko kirkon yhteinen, verkossa toimiva vapaaehtoisen auttamisen verkkopalvelu. Suurella sydämellä vapaaehtoistoiminnan tehtävänä on tarjota vapaaehtoisille mahdollisuuksia auttaa ja palvella avuntarvitsijoita. Iisalmen seurakunta on liittynyt verkkopalveluun ensimmäisenä Ylä-Savossa. Toimintaa on jo lähes neljälläkymmenellä paikkakunnalla.

Lisätietoja: diakoni Virpi Jukarainen, 044 7335 283, virpi.jukarainen@evl.fi
lähetyssihteeri Menni Nousiainen, 044 7335 226, menni.nousiainen@evl.fi

Iisalmen seurakunnan Suurella Sydämellä –verkkosivut:

(julkaistu 13.1.2015)

2015-01-13 13:03:17.0