Nooan iltapäiväarkit tarjoavat turvallisen levähdyspaikan

Iisalmen seurakunta aloittaa ensi syksynä uuden iltapäivätoiminnan. Nooan iltapäiväarkki tarjoaa kerran viikossa turvallisen levähdyspaikan 2.–3.-luokkalaisille lapsille.

Seurakunta tarjoaa kristilliseltä arvopohjalta nousevaa lapsilähtöistä toimintaa koululaisille, jossa tuetaan niin lapsen kehitystä, uskonnollista kasvamista kuin koulunkäyntiä. Nooan iltapäiväarkeissa leikitään, pelaillaan, ulkoillaan ja tehdään läksyjä. Iltapäivän aikana lapsille tarjotaan pieni välipala. Arkin ohjelmaan kuuluu muun toiminnan lisäksi pieni hartaushetki.

Toimintaa ohjaavat lastenohjaajat, jotka ovat varhaiskasvatuksen ammattilaisia. Jos alueen ryhmään ei mahdu kaikki halukkaat, silloin etusija on 3.-luokkalaisilla. Ryhmän koko on pääsääntöisesti max. 20 lasta ja kaksi lastenohjaajaa.

Toiminta alkaa syksyllä, se on maksutonta ja ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Kokoontumisajankohdat syksyllä 2016

• Tiistaisin klo 12.30-15.30 Lippuniemen seurakuntakodilla
  • Keskiviikkoisin klo 12.15-15.30 Kirkonsalmella, Rantalassa
  • Perjantaisin klo 12.15-15.00 Seurakuntatalolla, nuorisotila "kellarilla"