Kahvista ja munkista intoa äänestykseen

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys lähestyy. Kahvipartiot jalkautuvat Iisalmen keskustaan ja kahvipannun varressa ovat seurakuntavaaliehdokkaat. Nuorille ennakkoäänestäjille tarjotaan munkkikahvit Savonialla ja Ylä-Savon ammattiopistolla.

Munkit_web_uutinen.jpg

Tapahtumat ovat osa Iisalmen seurakunnan 4.–11.11. vietettävää seurakuntaviikkoa. Teemana on yhdessä tekeminen ja äänestäminen, kun seurakuntavaalien ennakkoäänestysviikko on käynnissä samalla aikaa 6.–10.11.

Bongaa kahvipartio

Iisalmen keskustaan kahvipartio jalkautuu maanantaina 5.11. kello 7.30–8.30. Kahvikupposen ja pienen makean äärellä voi samalla jututtaa seurakuntavaaliehdokkaita. Nuorille eli alle 30-vuotialle ennakkoäänestäjille tarjotaan munkkikahvit äänestyksen yhteydessä 7.11. Savonialla klo 9–11 ja Ylä-Savon ammattiopistolla klo 10.30–12.00. Nuoria seurakuntalaisia toivotaan äänestysuurnille, sillä seurakuntavaalit ovat maamme ainoat vaalit, joissa jo 16-vuotias voi äänestää.

Koko perheen seurakuntaviikko

Seurakuntaviikolla on erilaisia tapahtumia koko perheelle. Ohjelmassa on mm. perheuinti uimahallissa ja Lähetyskirpun lasten oma päivä. Musiikin ystäviä hemmotellaan Pyhän Ristin kirkon kuoro 85 vuotta -konsertilla sekä musiikkituokioilla ja Hotel Golden Domessa pidetään Virsi- ja viini-ilta.

Koko seurakuntaviikon ohjelma aikatauluineen löytyy verkosta täältä.

Lisätietoja, nuorisotyönohjaaja Satu Krogerus, 044 733 5218, satu.krogerus@evl.fi ja diakoni Ritva Mustonen, 044 7335 226, ritva.mustonen@evl.fi

Tue Oct 30 07:46:00 EET 2018