Kirkon Ulkomaanavun ajankohtaispäivä

Kirkon Ulkomaanapu logo

Seurakuntatalo

Ilmoittautuminen on päättynyt

Ajankohtaispäivät on suunnattu Kirkon Ulkomaanavun työn tekijöille ja tukijoille – yhteyshenkilöille, seurakunnan kaikkien työalojen työntekijöille, luottamushenkilöille ja vastuutehtävissä oleville vapaaehtoisille.

Koulutuksesta saa ajankohtaista tietoa Kirkon Ulkomaanavusta sekä kansainvälisen diakonian sisältöjä ja valmiita toimintamalleja ja materiaaleja käytettäväksi omassa tehtävässään. Päivä vahvistaa kansainvälisen diakonian osaamista.

Ajankohtaispäivän ohjelma lähetetään sähköpostilla järjestävän hiippakunnan seurakuntiin sekä yhteyshenkilöille. Ohjelmat löytyvät myös Kirkon Ulkomaanavun verkkosivuilta noin kuukausi ennen koulutuspäivää. Koulutuspäivä on maksuton.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen www.kirkonulkomaanapu.fi/yhteystiedot/seurakunnille/ajankohtaispaivat/

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja
Ilvolankatu 14 b