Sansan lähetyspyhä

su 12.5. klo 12.00 – su 12.5. klo 14.30
Medialähetys sanansaattajat logo, lähetyspyhä Iisalmessa 12.5.2024

Seurakuntatalo, Pyhän Ristin kirkko

Sansa - Lähetysyhdistys Sanasaattajat lähetyspyhää vietetään Iisalmessa äitienpäivänä.

Medialähetys Sanansaattajat (Sansa) tekee ja tukee kristillistä mediatyötä 36 kielellä Aasiassa, Afrikassa ja Euroopassa. Suurin yksittäinen työalueemme on Intia. Lähetämme myös työntekijöitä ulkomaisten yhteistyökumppaneidemme avuksi.

Media välittää toivoa sinnekin, minne lähetystyöntekijät eivät pääse. Medialähetystyötä tehdään yhä enemmän suurkaupungeissa, joissa moni kärsii yksinäisyydestä ja pohtii elämän tarkoitusta. Työssämme on olennaista paikallisuus: mediasisältöjä tekevät ihmiset osaavat kielen ja tuntevat kulttuurin.

12.00 messu Pyhän Ristin kirkossa, saarna Seija Uimonen Sansasta
n 13.15 kirkkokahvit seurakuntatalolla, vapaaehtoinen kahvimaksu Sansan työn tukemiseen Lähi-Idässä
n 13.30 lähetystilaisuus, jonka aiheena on Sansan toiminta mediatyö Intiassa (valtakunnallinen kolehtikohde), Seija Uimonen

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö